Tansiyon sorunum var sürekli 13 8 . 14 8 lerde iki gün önce 24 saatlik idrar takıp verdim 423mg kaçak çıkmış doktor 37. Haftada dogum gerceklestirebiliriz dedi . 37. Haftada dogum olsa kuveze alırlar mi . Bi de bu kaçak bi sorun yaratir mi çok kafama taktığım için 14.8 çıktı sidmi tansiyonum 1 haftadir 14 olmamıştı