Aaaas Arkadaslar merhaba ayın 12si normal adet günüm ilk gün akşam peceteye nokta kadar kan geldi dedim yarın olurum ama 3 gündür sadece tuvalete gittigimde peceteye pembemsi akıntı geliyo sizce adet mi yoksa yerleşme olabilir mi
Cupkek Aaaas canım benim de böyle olmuştu yerleşme sandım biir hafta sürdü pembe leke sonra kahverengi, bir hafta sonra regl oldum malesef
Papatya-20 Aaaas bence doktora git bebek istiyorsanda bu ay olmadıysa gelcek ay doktor takibinde ilerle bilinçli gebelik yaşa bosuna zaman kaybetme
Cupkek Aaaas bilmiyorum ki canım umudunu kırmak istemem inşallah vardır 🙏 ama bundan ziyade sinir stres hava değişimi pko başlangıcı bunlardan da olur pkoyum da ordan biliyorum 😞
Aaaas Cupkek pko yok diye biliyorum bende ama hayırlısı belki de dediğiniz gibdir benim daha önce bi düşüğüm olmustu da telrar olsun cok istiyorum belkide cok kafaya taktıgımdan stresten olanilir gercekten
Neslibt72 Ya hafif pembe ya kahverengi yerleşme kanaması diyorlar ama aslında belli de olmuyor hayırlısı olsun takipte olmak da fayda var
Aaaas Nilaybaysun test yapmak istemiyorum ya daha önce kac kez denedim bos çıktı bide carrsamba gününe randevu almıstkm kontrol için eger varsa o gün belli olur hem net