melegegebe Bebek yağı kullanmak istemiyorum. Hem masaj yapmak hem de vucudunu nemlendirmek istiyorum . Kullananlar hangi ürünü önerebilir . Hangi ürün daha sağlıklı ?
melegegebe Kubos_36 yag kullanmak istemiyorum bir de zeytinyagini bir oneriyorlar bir onermiyorlar acikcasi tedirginim onun icin
2020-2020 melegegebe Sebamed aldık evet fena değil. Prima bez kullanıyorduk bebeğimi bir gece pişik yaptı. Birdaha kullanmadım. O günden beri zeytinyağı kullanıyorum. Çok memnunum. Hem masaj için hem nemlendirme için en güzeli. Anacım söylemişti. Büyükler doğru yönlendiriyor
Epifenomen melegegebe hayır zeytinyağı en azından yenidoğan döneminde lütfen kullanmayın. Gözenek tıkama sorununa yol açıyor. Mustela ve baby me losyon kullanıyorum ikisinden de gayet memnunum
melegegebe Epifenomen evet kullanmayacağım zeytinyagi veya herhangi bi yag momcemre1 evet kullanmaycagim onyuzden losyon nemlendirici ariyorum
momcemre1 Yenidoğan döneminde yağ kullanımı hiçbir şekilde önerilmiyor diye biliyorum. Mustela ve sebamedin losyonu en çok önerilenler