Edadost kendi klinigiydi canim belki şuan zam gelmiş olabilir malum heryere zam geldi ama memnun kaldim ben, evet renkliydi yarim saatten fazla sürdü tek tek ayrintili bi şekilde anlatti gosterdi, sana resim veriyor hemde telefonuna gönderiyolar resimleri.