Merhabalar, 38+6yiz 2 gündür özellikle geceleri belime ve kasıklarıma ağrılar giriyor adet ağrısı çekiyorum, sonradan geçiyor bu sefer de hastaneye gitmek istemiyorum, düzensiz sancılar çünkü 😣 peki siz hastaneye giderken sancinizin düzene girmesini mi beklediniz? benim gibi ağrısı olup da doktor yatış verdi mi yada hastaneye gittiğinde açılması olan varmıydi,😒 sancılar düzensiz olduğu için gitmek istemiyorum bu yüzden size sormak istedim bilgili annelere🤷