Mom092 çok şükür kontrollerim iyi gidiyoda doğum zamanı ebelerden hiç yüzüm gülmedi benimde üniversitede yaptım ilk dogumumu protein kaçağı vardı ilk hamileliğimde apar topar suni sanciyla doğum yaptım çok pişmanım medikana yapmadigima ebeler çok kötüydü😞