Nurr24 24 haftalığım. 25 e gireceğiz.😊Bundan önce mecburen değişiklik yaptık İstanbul’a gitmiştim annemlere. Oradayken sıkıntılar çıktı yani düşük tehlikemiz varmış normal kontrole gittiğimizde öğrendik bi kaç gün sonra kanamam oldu. Düşük tehlikesi sebebiyle hastaneye yatışım yapılmıştı. O yüzden İstanbul’da farklı doktorlara bakınmıştım.😘Suanda iyiyiz şükür