Selin59 minyon olmayabilir anne karnındaki beslenmesi ile doğumdan sonra beslenme hep eşdeğer gitmiyor herhangi bir sorununuz yoksa lütfen buna takılıp stres olmayın. Doktorunuz biraz cümlelerine dikkat etseymiş keşke. Eğer gelişme geriliği varsa şimdi mi, farketmiş? Cok saçma. Bi anda olmaz gelişme geriliği. Zaten haftalar boyu siz onu anlarsınız. Benim ilk gebeliğimde gelişme geriliği, vardı. Miad doğumla 2400 doğum yaptım. Tam1 ay geriden geliyordu bebegim