Merhaba bayanlar bir sorum olacakti sizlere. Şimdi ben 16 haftalık hamileyken cinsiyet için gittiğimde kıza benzettiler dün 23 ncü haftaya girdim renkli ultrasyona girdim dün doktor dedi erkek büyük bir ihtimalle erkek dedi hatta dedi bu pipisi diye bana gösterdi acaba renkli ultrasyonda yanılma payı varmı yada erkek olabilirmi