Busesaglamm Çok geçmiş olsun, bana da olmuştu lökosit 26 çıkmıştı. Doktor ilaç vermedi ama bol bol su iç dedi, 4 litre falan su içtim 1 hafta neredeyse. Zamanla yanma hissi azaldı ve tekrar tahlil yapmadık. Sikayetim geçti. Su için bol bol litrelerce yani. Bunu normal zamanda da alışkanlık yapın. Su vücudumuzun her şeyi için çok önemli.