merveysel3001 benimde ağrım sızım hiç bitmezdi. Nişanım gelmişti ama sancı vs yoktu nişan devam edince doktorum muayeneye çağırdı ebe muayene edip hiç açıklık ve sancı yok deyip geri eve gelmiştim akşam 9 gibi, doktorum da kanaman devam ettiği için sabah erken gel yatış yapıcaz dedi. Korkudan gece 2.5 da zar zor uyudum. Ama 4 buçukta bi sancı vurdu gözüm fal taşı gibi açıldı orada sancım başladı işte düzensizdi ama 6 buçukta tam düzenli gelmeye başladı. Adet sancısının çok çok şiddetlisi. Bilmiyorum sancıyı tarif edemem ben hiç edebilen var mıdır 😅