12.haftadan başladım sürünmeye şuan 29.haftamdayim henüz çatlamam olmadı çok şükür ki. En başta incia ile başladım sonra bio oil ile devam ediyorum iş yerine de dermaderm kakao ve Hindistan yağı özlü krem sürüp duruyorum. İnşallah çatlamam çatlarsam aldığım krem firmalarına dava açacağım 😜😜😜