Ben de bugün girdim 😊 yaşasın 🙏😋 kaldı 5 ay Kızlar dayanın🥰 kışın hamileliği geçirmek ve baharda doğum yapmak harika ve çok rahat olacak..hep nisan, Mayıs gibi doğsun isterdim öyle de denk geldi çok şükür 😊 7 ya da 14 Mayıs da doğarsa annesi babasının hayatlarının en güzel günlerine denk getirmiş olacak güzel bebişim benim😊🙏😘