zohreeeee bende çok kötü zamanlar geçirdim , klomenden başladım , bir türlü olmadı , hiçbir sorunumuz da yoktu , bütün testlerimiz çok iyiydi … En son çatlatma iğnesi yaptı doktorum , karından yaptı . Aşılama yapıldı , çok şükür aşılamadan önce tutmuş, 12. haftamıza gireceğiz … Çatlatma iğnesi yapıldığında düzenli ilişkiniz olması çok önemli , ve ağır iş yapma hep uzan , tutana kadar … Özellikle bu dönem de dışarı falan çıkma , üşütme , çatlatma iğnesinden sonra ya da önce bitki çayı içme . İlaç kullanma 🤰💞🌺 inşallah olacak umudunu kaybetme 🌺🌺