Ceydagulcemal aynı şeyi kızımda hatırlıyorum çok da uğraştık nedir diye az şu tüketiyor sanırım bol bol su ver doktorumuz kızlarda çoğunlukla oluyor ve bu dönemi geçiriyor demişti doğumdan sonra da kızlarda lekelenme tarzında olabiliyormuş ama bizim epey sürmüştü ve kristalleşme vardı bobreklerine bile bakıldı en son su içmediginden olduğunu anladılar