Bence kendisini kötüye alıştırmayın, hersey çok güzel geçecek diyin doğumu ne kadar abartiyor insanlar, vücut doğum yapmayı biliyor siz sadece kasılma cekiceksiniz ve ikiniacaksiniz, güzel düşünün, herkesin ağrısı sızısı farklı belkide 2 saatte dogurcaksiniz kendinizi biraz güçlü görün beyninize güzel sinyaller verin