Merhabalar,ilk gebeliğimi yaşıyorum çok heyecanlı ve bilmedğimm çoook şey olduğu için tedirginim.sormak istedğm şey şu:evde gebelik testi yaptm 4 gün önce pozitifti.iki güm önce de doktora gittim kan tahlili yaptrdm yine pozitifti.doktor bana bebeğin daha 10 günlük olduğunu söyledi,ama son adetin ilk gününe göre hesaplaynca da 4 haftalık oluyor anlayamadm.beni aydınlatır mısnz lütfen🦋