merhabalar. İlk doğumum sezeryan olduğu için bu doğumum da sezeryan olacak. 36.haftadayım. bu haftanın başında gün içinde şiddeti artan düzenli sancım oldu doktorum doğum sancısı olarak belirledi ve bebek ciğer gelişimini tamamlamamış olabileceği için olabildiğince doğumu ertelemeye çalışacağımızı söyledi. Bebek için ciğerlerini geliştirici iğneler yapıldı ve aynı süreçte serumla vücud sıvısı takviyesi yapılarak sancılarım durduruldu. Toplam 3 büyük serum aldım. Ama bunlar rahatlatıcı serum olduğu için etkisi geçtiğinde sancıların tekrar başlayabileceğini söyledi doktorum.en azındann 1 hafta daha kazanmaya çalışalım diyerek taburcu oldum. Benzer durumu yaşayanlar varsa yeniden sancılanmaları ne kadar sürdü, bu süreyi uzatmak için ne yapmalı ve bu süreçte neye dikkat etmeli? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.