Bu gün 37+3 oldm nst de sancı çıktı ve 2 gündür karnım taş gibi oluyor meğersem sancıymış bunlar daha sıklaşırsa gel dedi doktor ama açılmam yok. Açılmam olmadı için ne yapayım kızlar düzenli değil ama hurma yemeye çalışıyorum daha önce fitil kullandığım için ilişki yasaktı doktor bu gün açılmanı kolaylaştırır dedi ilişkiyi onayladı. Ay dua edin. Hem çabuk gelsin istiyorum hemde gününü tamamlasın istiyorum 🙏🏻💕 çokta heycanlıyım bu aralar .