Kızlar yarın eşimin ailesinin yanına gidiyoruz şimdilik 1 haftalığına benim vize haftam olduğu için de 1 hafta kalıp sınavlara girip tekrar gidicez kayınvalidemlere.. Ve Doğuma 1 hafta 10 gün kala ya kadar da orda olcaz 🙄 Biraz tedirginim ilk defa bu kadar uzun kalacağım daha önce en fazla 1 hafta kaldık .. onda bile sinir stres oldum şimdi gebeyim valla napcam bilmiyorum 😞 mecburum da gitmemiz lazkm çünkü biraz para biriktirmemiz lazım bende ağırlaştım iyice 6. Ayıma girdim 🙏🏼 Ana ocağı gibi olmayacak ama bilmiyorum yüz göz olmaktan korkuyorum kayınvalidem biraz pimpirikli bende çok soğukkanlıyım 🙄👀