Kızlar şuan hastahanedeyim ogluma kavuştum. 38+4 ile spinal sezaryan ile gelen minigim.. tercihim sezaryan oldu. Heycanla evden çıktık dünyanın en güzel heyecanı hemen odaya aldılar sonda takıldı abartıldığı kadar acımadı ama varlığı rahatsız edici. Derken ameliyathaneye indik iğnem yapıldı inanın bana hiç bisey hissetmedim Bir sıcaklık ve karıncalanma oldu. Ben sohbet muhabbet edilir diye düşünürken tansiyonum düştü baya kötü oldum hemen mudahele ediliyor enjektör ilaçla. Sakinleştirici verdiler sanırım resmen konuşmadım ben uyuyorum fln dediğimi hatırlıyorum mide bulantısı yoğun geldi bi anda bir iğne yapıyor serumla mod degisiyor. Biraz karmaşıktı yani odaklanamadim.. ama önemli olan sonuç ayağa zor kalktım haliyle acı var dikiş yerlerinde beni biraz zorladı. Her saat daha iyi oluyorum.. Herkese hayırlı rahat doğumlar 🤲🤲🥰