Bir doğum hikayesi de benden gelsin o zaman
. 2 haftadır 2 cm açıklık ile ne sancı ne bir nişan olmadan bekliyorduk. Doğuramıyorummm diyordum. 13.11.2020 kontrole geldik. Bebeğimin suyu bitmiş. 3 gün önce 10 olan su şimdi 5 in de altında çıktı. Doktor radyoloji uzmanı da değerlendirsin dedi. Oda aynı şeyi tesbit edince acil yatış verildi. Suni sancı ile doğum başlatıldı. İlk önce sancıları hiç hissetmedim. Taki doktor suyumu patlatana kadar.🤭 10. 30 da yatış verildi. 15.30 a kadar ancak 3 cm açıklık oldu. Daha sonra suyu patlayınca açıklık ilerledi. Sürekli sıcak duş aldım plates topunda zıpladım veee 20.25 de oğlumu kucağıma aldım. 3500 49 cm doğdu paşam. 6 tane de dikişim var. Ama inanın ki o sancılar a iyi ki dayannışım dedim. Çünkü doğduğu anda bütün ağrılar bitti. Hatta dikiş atılırken ben bebeğimi izliyordum. Hiç hissetmedim bile 🥰 iyi ki normal doğum yapma kararı almışım. Darısı size kızlar hepinize dua ettim. 39+2 de oğlumu kucağıma alıp mezun olduk. Artık sizleri de happy Kids e bekliyoruz 🥰🥰🥰🥰