Minik05 Normalde miray koyacaktım ama Seyhan daha çok içime sindi. Seyhan ismi nasıl sizce? Tek seyhan düşündüm ama yinede Seyhanin yanina isim onerebilirmisiniz.? 😇
Misssimsek Minik05 seyhan çok güzel bence. Adıyla yaşasın minik. Modern olsun diye moda diye tuhaf tuhaf isimleri vermek zorunda degiliz
Bireylulmasali Benim kızımın adı Miray olacak inşallah 🌸 bence seyhan biraz daha orta yaş ismi yine de sen bilirsin canım
Yenigebe9 Bence cooook güzel sizin çocuğunuz sonuçta siz ne beğendiyseniz onu koyun o kadar dandik isimler çıktı ki bunlara yaşlı der olduk gayette güzel, Seyhan 😍
Emire-09 Yenigebe9 bence de Seyhan ismi çok güzel herkes yeni ve farklı isimler koyuyor diye onu tercih etmenize gerek yok😊 bu da sizin tercihiniz bende klasik isim seviyorum Zeynep koyacağım bende😊
Elagny97_ Minik05 miray yeni isimlerden evet ama çevremde bi bakıyorum herkes miray koymuş gibi gelecekte çocukların ismi miray lina asel falan olacak içine sineni koy sen 😊
Handevebade Minik05 Adana Seyhan’da oturuyorum bi an ilçe gibi düşündüm isimle bağdaştıramadım bence miray güzel 🥰
Krizantem_ Seyhan ismi erkek ismini çağrıştırıyor bana , kadın magazin muhabiri var ama Seyhan diye 😄
prensimgeliyor1 Minik05 Miray daha güzel ve daha şeker geliyor 🍬 bana Seyhan biraz yaşlı ismi gibi 💁 sağlıkla al kucağına 🌸