37+0 da gelen erkenci kuşum çok şükür kavuştuk kızlar ben doğum hikayemi anlatmıcam herkesin doğumu kendine özel olmalı ama bol bol dua edin gerisi rabbimin izniyle haloluyor ben kurtuldum darısı doğumu yaklaşan herkese hakkınızı helal edin sorularınız varsa sorabilirsiniz ♥️🤲🏻🥰