Sıra geldi banaaaa 😂 aylarca burda doğum hikayesi okudum genelde normal dogumları sezeryandan asırı korkuyordum hala da öyle 😊 çok rahat bir hamilelik geçirdim corona yüzünden ne bir yürüyüş ne bişey yedim oturdum haliyle 20 kilo aldım 😂 son kontrole gittiğimde doktorum bebeğin kafasına dokunduğunu 1 cm açılmam olduğunu söyledi .Nst ye bağlandım sancı 0 bebeğin kalp atışları düşük çıkmış direk hastaneye yönlerdirdi doktorum beni .Bu arada ben Almanya’da yasıyorum ve Burda kontrol doktorun ayrı doğum doktorun ayrı .Hastaneye gittik nstye baglandım doktor dedi normal herşey eve geldik nasıl morelim bozuldu 😂 O gün dedim tamam yeter gelirse gelir saldım 40+2 de post açtım doguramıyorum diye o gece tuvalete kalktıgımda 4 gibi nisanım geldi ardından hemen bir sancı dk tuttum 10 dk bir gelmeye başladı direk duşa girip abdestimi aldım dustada bir sancı girdi.Saçımı kuruladım tabi ben eşimi kaldırmak istemiyorum yalancı sancıysa diye telefonumla oynarken sancım geldi eşim uyandı dedi bu saatte ne yapıyosın telefonda sancım var benim dedim hastaneyi ara sancımın 10 dk bir girdiğini söyle ve nisanımın geldigini hastane direk gelin dedi .Gittik nst düzenli sancılarım 100 küsür üstünde vuruyor ama nasıl 😂 o kadar sakinim ki hiç ağlamadım doktorum muayene etti 5 cm açılma 😍 direk doğum katına aldılar beni orda 2 saat sancı çektim 9 10 cm de suyum kendiliginden geldi ebe sancın geldikce ıkın dedi ıkındım geri kacıyormus kafası 3 ıkınmada allahımmm kızım dogdu eşim yan tarafımda ağlıyor ben aynı anda ama soktayım nasıl yaptım diye rabbim gücünü veriyor çok şükür 🙏 kızım 3565 kilo 52 cm bu arada beni kesmediler ama içten hep yırtıldım 6 yer varmış dikiş attılar iç tarafa .Size tavsiyem cesaretli ve güçlü olun eşim o anda bana hayran kaldı allah ondanda razı olsun aşırı destek oldu 😍 Sorunuz olursa cevaplarım kızlar rabbim sizleri de tek bir avazda kurtarır inşallah ❤️