Gulcannn34 Selam hamiş anneler bir sorun olucak bugün bir baygınlık yaşadim hastaneye gittim beta hcg değerim 150 çıktı acildeki doktor hamile olabilirsin dedi ama kesin bişey diyemedi sizce gebelik varmidir bu arada reglimide 2 gün var
ogrencianne35 Gulcannn34 acildekiler hep öyle benim de ilk baktirdigim zaman 159.5 cıktı 3. gün tekrar yaptırdım 740.3 çıkmıştı hiç kendini üzme canım benim
Nisanurunannesi3850 Hayirli olsun ben adetime 3 gün kala beta 43 le öğrenmistim simdi 17+6 yız🤗sizin degeriniz normal daha yenidir buyuk ihtimalle
edasaribek benimki ilk 30.12 cikmisti doktor hamilesin demisti suan 10+2olduk hamilesin kuzum sadece 2 gune 1 kan verip yukselisine bakacaklar duzenli yukselis varsa sagliklidir düşüş olursa kimyasal gebelik diyorlsr hayırlı olsun 😍🤲🏻🤲🏻
Gulcannn34 Çok teşekkür ederim hepinize rabbim evlatlarımızı kucağınıza almayı nasip etsin sağlıcakla gelsin kuzucuklar 🥰