Ayten97 İyi akşamlar bir sorum olucak . Şuan hastanedeyim yatışım yapıldı sabah muhtemelen sezeryan olucam. Hastanenin tuvaletini kullandım mecbur kalıb şuan zannediyorum ki bütün mikroblar benim yüzerimde enfeksiyon kaptm zannediyorm eve gittiğimde neyle yıkanıyım acaba ki içim rahatlasın bütün mikroblar ölsn :((((
MihricanA Ayten97 Banyo suyunuzun icine sirke koyabilirsiniz hem kötü ruh halinden hem de kirlerden arınırsınız
Mehtpsahn_53300 Ayten97 walla benimde tek düşündüğüm bu ne kdr özelde olsa acaba temiz midir güzel temizlemişlermidir nasıl yapcam diye düşünüyorum bnde kmsenin ewinde wcye gidemem normalde dewlet hastaneleri berbat zaten Allah yardmcmz olsun
Nursahcan Banyo suyuna sirkeli su yap canım ve wc de aynı sekılde allah korusun mikrop kaptı isen idrar yolu enfeksıyonu falan sirkeli su iyi gelir
Cancazim Aklıma masumlar apartmanındaki safiye geldi 😂 ben de başkasının evinde avm de hastanede wc ye gidemem kötü bir alışkanlık tutarim ece gelene kdr 😂
Yenigebe9 Düşünmeyin öyle, inanın başka yerlerde wcden dha çok mikrop var bir bilseniz, kendiniz rahat bırakın 😁 korkmayın mikrop filan kapmamistirsiniz