Sevgili öğretmen arkadaşlarım şuan idari izindeyim ve gebeliğimin başında muayene olduğum doktora göre 30 haftaligim daha sonra gittiğim doktora göre 31 haftaligim ve idari izin için 24.hafta raporunu ikinci doktorum vermişti. 1 aydır ilk doktoruma gidiyorum ve bana resmiyette kaç haftalık gebeysen 32.hafta çalışamaz raporunu o tarihte verebilirim dedi. Ben resmiyette kaç haftalık gebe olduğumu nereden öğrenebilirim çok saçma bir durum değil mi? Şimdi devam ettigim ilk doktorumun dedigine gore 24 hafta idari izin tarihine göre 1 hafta geç çalışamaz raporu almış olacağım çünkü ultrasona göre hâlâ 30 haftalık olduğumu söyledi. Doktor değişikliği durumları biraz karıştırdı malesef.Yani Idari izni 1 hafta erken almiş olmuşum ve 32.hafta çalışamaz raporunu da 1 hafta geç almış olacağım.Bu bir sorun oluşturur mu? Bir de doğumdan sonra maaşımız dışında ekstra doğum parası aliyor muyuz? Eylül ayında atanmış bir öğretmenim bilgi sahibi öğretmen arkadaşlarım aydınlatırsa çok sevinirim😊