Kızlar kafam çok karıştı 40+1 olduk hareketleri aşırı az bebeğimin genel azdı hareketleri neyse doktor diyor ki sancıların var ama açılma sıfır iki gün bekleyelim suni verelim diyor olmazsa sezeryan acaba açılma olur mu 3500 olmuş kilosu korkuyorum ebe alttan muayene ettiğinde sancim çoğalıyor eşimde bekleyelim.suni al diyor açılır bence diyor doktor uyarınca şancı çıkıyor başına gelen varmi