se26es Kizlar bugun tam 10 haftalik hamileyim ve test yaptirdim pozitif . Hamilelik surecinde covid olanlar nasil atlattiniz nasil bir yol izlediniz yardimci olur musunuz ?
HafsaRumeysa se26es ben 6 aylik hamileyken gecirdim canm korkma.panik yapma moral yuksek olmali uzuntu stres olmamali beslenmene cok dikkat et kahvaltida yumurta peynir zeytin pekmez bal tuket ev yogurdu ye gunluk 1 bardak ılik sut icine 1 cay kasigi bal koyup ic sebze meyve kavrulmamis kuruyemis ye sogan sarmisak tuket her aksam yatarken 1 dis sarmisak ez ye hatta bi karisim var 1 dis sarmisagi ez icine 1 tatli kasigi zeytinyagi 1 tatli kasigi limon suyu koy iyice karistir sabah 1 tatli kasigi aksam 1 tatli kasigi ye gunluk yapiliyo birkac gun yap ye birkac gun ara ver yag falan koymadan sadece sarmisak ye bide udi hindi yagida kullanabilirsin vee en onemlisi booool su ic
Zuzu3321 se26es agrilarin icin sadece parol canim bebege gecmiyor zaten korkma kendini sites yapma bebegin kasilmasin surekli sarimsak sirke karistirip gunde 1 2 kaşık da olsa iç hatta icebilirsen bir corba kasesi kadar ic gunde sarimsak ve sirke virusun dusmani burnuna CEK sirkeyi
MihricanA se26es Benim de 20. Haftada pozitif cıktı ama bebege bir zarari yokmus ultrasonla falan baktilar kan aldilar enfeksiyon falan cıktı sadece antibiyotik tedavisi uyguladilar evde karantinadaydim kolay gecirdim ben biraz atesim falan 2 defa cıktı sadece bol bol meyve yemen lazim özellikle portakal mandalina tarzi ishal vardir mutlaka muz da ye Allah acil sifa versin
WmonallissA Çok geçmiş olsun, bir bilgim yok ama üstte kalmadı için yazdım, inşallah hemen atlatırsınz🤲🏻
Ella2 MihricanA merhaba bende 20. Haftadayım ikiz gebelik bekliyorum testim pozitif çıktı birde kan verdim kan da crp yüksek çıktı bu da enfeksiyon demekmiş ama bunun İçin kimse bişey vermedi antibiyotiği kim yazdı ama size
se26es MihricanA atesim agrim vs yok sadece tat ve koku gitti ama bebek icin ister istemez insan ikilemde kaliyor icimi rahatlattiniz