tubik_ Kızlar merhaba, 36. Haftamda izne çıktım. Doğum orası hesaba nasıl ve ne zaman yatıyor bilgisi olan var mı? Iban ımı e-devlete kaydettim, oraya yatsın diye para ama. Doğumdan sonra mı yoksa ay ay mı yatar hiç bir fikrim yok
Askyavrularm tubik_ doktorunuz raporu sisteme giriyor çalıştınız yerin muhasebeciside sigortaya bildiriyo o nasıl giriş yaparsa öyle yatıyo bizim muhasebeciside tek seferde yaptıgı için doğumdan snra 1 ay snra pttden mesaj geldi gidip çektim
zynb_ozkn Askyavrularm şu an toplam 7 buçuk falan yatıyor diye biliyorum siz ne zaman doğum yapmıştınz
Askyavrularm Deletedmom379 valla bnde şaşırdım 7-8 bin yatıyo diyorlardı hep ama sadece bu yattı neden bilmiyorum doğum olana kadr çalıştım 36+3 doğdu ondan olabilir mi bilmem 🤷🏻♀️
Deletedmom379 Askyavrularm bence sen bu işi araştır bu çok komik bir para başka sebebi olabilir SGK ile görüşmelisin