Aleynce Bebeğe zarar veren bi işlem değil bende 13 haftalık hamileyim daha yeni yaptırdım sadece 1 tüp kan alıp bebeğin ense kalınlığını ultrasonda ölçüyor doktor hepsi bu ne gelirse Allahtan diyerek yaptırdım aklımda şüphe kalmasını istemedim
Havvabaltacii Gulbaharklc evet bebeğe bi sıkıntı olmaz kanla yapılan bi tahlil ama bende yaptırmadım doktorum ben tüm gebelerime öneriyorum ama sen bilirsin dedi bende yaptırmamayı tercih ettim sonuçta bebekte down sendromu falan çıksa bebekten vazgeçecek halimiz yok o yüzden oluruna bıraktım allah ne verirse en hayırlısını verir ben böyle düşünüyorum herkesin tercihi ve düşüncesi farklı olabilir tabi 😊
Deletedmom381 Gulbaharklc O amniyosentez karından sıvı alma işlemi. Bu testler zaten %100 sonuç veren testler değil ama ihtimalleri veren test. Karar sizin ama doktorunuz tavsiye ettiği sürece yaptırmanızı tavsiye ederim. Sağlıcakla kavuşun yavrunuza 😇
Duygu-45 Gulbaharklc bence de yaptırmalısın benimde ilk gebeliğim çocuk gelişciyim aynı zamanda evet bebeğin belli başlı şeylerine bakılıyor ama preeplemsi gibi rahatsızlık durumlarınada bakıyor bunda kan puhtılaşması demek kan pıhtısından dolayı ülkemizde düşük gebelikler meydana da gelebiliyor ve kan pıhtılaşması çok önemli faktör kesinlik ihmal etmemelisin en yüksek doğruluğu olan 2 li tarama testleri de sen gerekeni yaptır gerekeni Allah’a bırak ve aynı zamanda idrarda protein kaçaklıgınada bakılıyor mümkünse yaptırmalısın canım 🙏🏻