Aşırı hareketli olan bebeğim 2 gündr çook az kendini belli ediyo yatsamda tatlıda yesem fayda etmiyo gibi canı ne zamn isterse o zamn oynuyo ve kasıklarım belim adet olcakmışım gibi ağrıyo ayrıca hareket ettiği zamanda kasıklarımda hissediyorum bazende vajinada ilk çocugumda böyle bişey yaşamadım birden neden azalırki hareketleri internette 2 saat içinde 10 defa hareket etmesi gerektiği yazıyo 29+5 iz bu haftalar böylemi oluyoki