Merhaba arkadaşlar doktorum maksimum 40+4 e kadar bekleyebileceğimizi söyledi yani 22 kasım ben de normal doğum istiyorum ama sancım gelmezse suni olmadı sezeryan hayırlısı olsun her şeyden önce tabi size sorum sancı doğumu başlatmak için bir öneriniz var mı sancım gelsin istiyorum 🙏🏻