Gizemmsss1 Merhaba kızlar hsg den kaç gün sonra ilişki yaşadınız doktorunuz ne dedi ve en önemlisi korundunuzmu cevaplayabilirseniz sevinirim 🙏
birtosbikannesi Gizemmsss1 3 gün ilişki yokdu canim enfeksiyon olmasin die 3 günden sonra normale dönebilirsiniz dedi
MihricanA Gizemmsss1 Ben ayni gün girdim uyaran olmadi eger kanama agri yoksa girebilirsin bence benim kanamam durmuştu
insan_insan Gizemmsss1 7 gün ilişki yasak demişti antibiyotik kullanmıştım yumurtlama dönemim geçmişti zaten o arada doktorum da bu ay hamilelik olmaz ilaç aldın demişti bir sonra ki ay hamile kaldım 🌺
Gizemmsss1 birtosbikannesi canım bana doktorum 1 hafta bekleyin sonrasın da korunmadan devam edebilirsiniz dedi ama bilemiyorum kararsızım açıkçası
Gizemmsss1 Nurmucize canım benim senin normal korunman ameliyat olmuşsun çünkü ama sadece hsg çekildikten sonra nasıl oluyor acaba
birtosbikannesi Gizemmsss1 her doktor farkli söylüyo demekki 3 gündü bizde zaten hafif kanamada oluyo
Nurmucize Gizemmsss1 evet doğru doktorunuz bu konuda cevap bisey demedi mı yada yaindaki sekretere sorsaydin
Gizemmsss1 Nurmucize doktorla konuştum 1 hafta sonra ilişki serbest dedi korunmanıza gerek yok dedi ama kimide 3 günden sonra birliktelik serbest yada 1 ay yasak ve ayrıca korunma olması gerektiğini söylüyor bilemedim bende kararsız kaldım o yüzden
MihricanA Gizemmsss1 Hayir korunmadik gecen sene cektirmistim ben doktor onceki gün iliski olmasin demisti ayni gun kanama agri yoktu benim o yuzden iliski oldu korunmadik ama hamile de kalmadim yani ondan 1 sene sonra hamile kaldim ta 😂
Gizemmsss1 MihricanA haha hadi ya nasibi bu zamanıymış demekki 😇 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😘🙏
Gizemmsss1 birtosbikannesi evet işte benim kananmam oldu ama bitti bende şimdi biraz korkuyorum acaba bişey olurmu 1 haftayı bekleyeyimmi diye
Gizemmsss1 Mervee33 canımm naptınn ne durumdasınn aynı gün çekilmiştik seninle yanlış hatırlamıyorsam :) ağrın sızın varmıı ?
Pelinc Doktorum enfeksiyon olmaması için 3 gün sonra ilişkiye girebilirsiniz demişti. Çünkü hsg sonrası 6 ay gebelik şansının yüksek olduğunu söylemişti.
Gizemmsss1 Pelinc evet öyleymiş zaten rahim temizleniyormuş işte şimdi 2 ay denicez bakalım olmassa eğer aşılamaya geçicez doktor öyle söyledi