Merhaba hanımlar merak ettiğim bir konu var.. Çok tedirgin ediyor beni bu süreçte doğum.. Pandemide doğum yapan hanımlar bir sıkıntıyla karşılaşılıyormu.Ne gibi sıkıntılar yaşandı.Ne gibi önlemler alıyorlar doktorlarınız. Bize düşen yapmamız gereken,almamız gereken bir önlem herhangi birşeyler varmı.. Tavsiye ve önerilerinizi paylaşırmısınız bilgi edinelim en azından. 34 haftalık hamileyim ve ARALIK 21DE DOĞUM OLACAK KISMETSE 😊 YARDIMLARINIZI RİCA EDİYORUM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM HERKESE HAYIRLI, DOĞUMLAR. SAĞLIKLA ALALIM BEBİŞLERİMİZİ KUCAĞIMIZA İNŞALLAH 🤱 👶🤰👼