Kızlar merhaba 34+2 yiz biz şuanda aslında doktorum 2 hafta önce gittiğimde kilosu çok güzel boyuda çok iyi demişti. Ama artık yediğimiz herşey bebeğe direkt gittiği için nelere daha sık ağırlık vermeliyiz. Sizin özellikle yiyipte bebeğe şu çok güzel kilo aldırır ve sağlıklı dediğiniz şeyler var mı? Süt yoğurt kaşar peyniri ve ceviz dışında 🤗