Kizlar oglen 12 gibi suyum geldi 3 de suni sanci baglandim aksam 8.30 da dogumum gerceklesdi kizim ve ben iyiyiz yanliz dogum anim pek parlak hikayelerle dolu degil dikisim fazla diyim sadece korkan anneler olacakdir etkilemiyim 😊 eh zor kolay dogurdummu dogurdum valla merak ettiklerinizi sorabilirsiniz 😘