Deryabjk Hanımlar ne zamandır içim yandığında içesim var ama bir sakıncası var mı bilmediğim için hep elimi çektim. Bilen biri yardımcı olabilir mi ?
ysfali06 Deryabjk doktorum günde 2 tane içebilirsiniz demişti ilk muayenede. Tabi herkes için geçerli midir bilemem ama maden suyunun ni zararı olacağını düşünmüyorum 🤷♀️
Edizinannesii Deryabjk doğal maden suyu zaten içebilirsin hamilelikte ki doktoruna danış istersen. Benim doktorum günde 1 defa iç hem kramplara iyi gelir magnezyum içeriyor hem mide yanmasına iyi geliyor hemde bebeğe kilo aldırıyor.
Mervetekmn Deryabjk 1tane ıcebılırsın sade maden suyu ama meyveli degıl sekerım tansiyonum var dıyetisyen 1türk kahvesı sade ve 1sade soda içebilcegımı soyledı içtimde 32+1oldum suan