MucizeM_5 Yanlış anlama ama bence mama koyma çantana.Ben emzirme danışmanı figen tümer in instagram sayfasında canlı yayına da katıldım birçok video ve yazıda da okudum izledim mama bşberon emzik hastahene çantana koyarsan psikolojik olarak kendini emmemesi süt gelmemesi konusunda hazırlıyorsun aslında bu da meme reddi gibi sorunlara yol açıyor.Ben de bazı bilgileri edinene kadr bavula koymuştum sonra çıkarttım.gideceğin hastahane koşulu nasıl bilmiyorum ama her hastahanede emzirme konusunda destek oluyorlar çünkü çok önemli.Ve ilk süt çok kıymetli.Diyelim ki mama vermen gerekti özel hastahanelerde mama desteği de verebiliyorlar gideceğin hastahaneden öğren ben doğum yatış katından tut fotoğrafçısına kadar görüştüm yenidoğan bölümünü de gördüm.Aklındaki herşeyi doğum öncesi hastahaneden dr dan öğren.Ben mochi pompa aldım bşr de emzirme kaşığı alıcam avent tekli pompa da gelecek bunlar yeterli bir de süt saklama poşetlerinden veya kaplarından hastahaneye götür kolostrum toplarsın sağlıklı doğumun olsun hem sen hem bebek için sütün bol olsun.