Makbule7995 korkutma hiç kendini doktorlar bazen fazla detaycı olup göz korkutabiliyorlar iyi düşün hep iyi olsun 🙏 yani hepimizde oluyor bunlar normal ağrılar özellikle 25den sonra mideyi delermis gibi tekmeliyordu bende korkmuştum sonra başının aşağı döndüğünü artık büyümesinin hızlandığı için yeri daraldığıni hareketlerinin can yakacağını söyledi doktor, sonra internette baktığım da bu haftalarda herkes aynı şeyden şikayet etmiş. Dedim normal bir durum bu demek ki. Tabiki de hepsi aynı nedenden oluyor diye bir kaide yok fakat çok artarsa şayet doktoruna söylersin yinede için rahat eder tabi tekrar bı iç karartmaz ise doktorunuz 😬