6 haftalıgım dun kanama basladı once kahverenkti sonra gıt gıde kırmızılastı tuvalete oturdugumda cok kanama oluyor doktora gıttım yatıs verdı bırsuru ınne serum hap yaptılar 8 saat hastanede yattım doktor evde yuzde 30 kurtara bılırsın hastanede yuzde90 dedı kanama devam edıyor azda degıl cokta degıl gecermı kı Allaha emanet ettım evladımı artık Allahta taktır dedı doktor bız elımızden gelenı yaptık dedı bı bıldıgı olan varsa yazsın arkadaslar moralım bozuk 😔