Arkadaşlar merhaba. Herkeze hayırlı ramazanlar. Öncelikle hepimiz sağlıklı sıhhatli bir şekilde yavrularımıza kavuşuruz rabbimin izni ile. Ben 20+3iken rahim ağzımın inceldiğini 23mm olduğunu öğrendim. Doktor erken Doğum riskin var DEDİ ve pesser adı verilen halka taktı rahime. bu sadece bir önlem DEDİ. Yatak istirahati verdi. 3 hafta oldu sancılarım hala devam ediyor. Acaba Benim gibi erken Doğum riski olan arkadaşların durumu nasıl.pesser halka taktıran var mı? Nasıl bir yol izliyorlar. Yatmak çok zor geliyor bana.