Edizinannesii Ugur1 Erciyes Kartal Zerrin Avul Çok çok çok memnunum ve tavsiye ederim sonuna kadar harika bi doktor kendisi ilgisi ve bilgisiyle
minikbebeklerim Ugur1 detaylı için gitmiştim çok tatlı çok ilgiliydi ama takibimi yapan doktor detaylı için yönlendirmişti.
38Seher e_doga evet çok iyi doktor muş arkadasim gidiyir da ama çok pahalı muayene ve doğum o sebeple gidemedim ama kendi doktorumdan da memnunum cok şükür 😊🌸
e_doga 38Seher evet ben de çok memnunum pahalı biraz evet ama gerçekten hakediyor diyebilirim öneririm kesinlikle
Aslan1720 Ugur1 memorialda doğum 6bin den başlıyo diye biliyorum ben ama siz yinede bi hastaneyle görüşün