32+6 ❤️ karnım büyüdüğü için eğilip kalkmak zorluyor ve bebek bazen çok toplanıp sertlesiyor rahat nefes alamıyorum. Bide çok yürüyemiyorum sol kalçam çok ağrıyor fazla yürüyüp ayakta kaldığım zamanlar ama yinede iyiyim şükürler olsun 😊 13 kilo aldım toplam ödemim yok çok agirlasmadm