Hanımlar herkese iyi geceler öncelikle.Yaklaşık bir ay önce başlayan nefes zorluğu onunla birlikte öksürük krizi 24+4 haftayım.covit değilim ve her gün olmuyor nefes zorluğu haftada 2 ve ya 3 defa oluyor. Benim gibi çeken var mı varsa ne yapıyorsunuz?