momsdc Merhaba anne adayları 🥰 Ben 10 haftalık hamileyim, 12. Haftamda doktorumla görüşeceğiz ama sanırım 11-14 haftalarında ikili tarama yapılıyormuş. Zorunlu mu ve yaptıranlar yaptırmayanlar var mı bilgilendirirseniz sevinirim ♥️
Dyguklc momsdc down sendromu ve trisomi diye hastaliga bakiyolar kan aliyolar sizin kan eegeriniz yasiniz sigara tuketiminiz gibi seyler bilgisayar ortamında risk degeri hesaplaniyo ayrica dojtorunuz ultrasonda ense kalinligjna ve burnu varmi yokmu ona bakiyo evet bu test pek fazla dogru sonuc vermiyo diyolar ama icimde bisey kalmasin diye 2 liyide 3 luyude yaptirdim allh korusun bisey varsa en azindan ona göre onlemimizi alalim bebisimiz dogunca diye
gulsenmstf momsdc ısteyen yapıyo canım cocukda engel var mı dıye bakıyolar bazılaeı ne olursa olsun dgurcam ben bu coxugu dıyo doktorum dgumda ogrenmek var smdıden ogrenıp kendını hazırlaman var demıstı yapmamı onerdı ben yaptırmadım ama snra esımle kan uyusmazlıgımız oldugu ıcın 4. AYa gelmıstık 3lu 4 lusunu yaptırmıstık
Nduru Zorunlu degil ben yaptirmadim sonucta bebegimin down sendrmlu olma ihtimali olsa da aldirmazdim o yuzden yapmadim. Rabbim saglikli hayirli evlat nasip etsin hepimize. Zaten sonuc yuzde olarak veriliyor yani olabilir diyip saglikli doganlar var. Ya da saglikli denilip down sndr olanlar var Allahin takdiri. Ama oyle bi durumda aldiririm diyenler yaptirsi tabi. Ikiliden sonra ihtimal varsa sivi aliniyor fln fln yani kesin sonuc verene kadar test yapiliyor onu da soyliyim.