Efebilal Biz de 31 haftanın içindeyiz.Normal hareketlerinde canım yanmıyor ama bazen bastırıyor,muhtemelen minik ayağıyla yapıyor bunu 😊 işte o zaman canım yanıyor.Elimi koyduğumda sertliği hissediyorum zaten hemen çekiyor kendini 😊 Bazen ayağı karnımdan çıkacak sanıyorum 🙆