Esrasssr 29. Haftadayım aynı sıkıntıları yaşıyorum. Sancı şikayetleriyle gittim bir gün yatış verdi serum ilaç tedavisi yaptı ciğer geliştirici iğne vurdu. Hastaneden çıktık ilaç tedavisine devam. Ama ara ara sancılarım oluyor. Bebeğimin hareketleri canımı acıtıyor resmen. Tek çare uzanarak dinlenmek. Doktor oturma pozisyonunda bile 10 dkdan fazla durmamamı söyledi. Sürekli uzanıyorum