Seyma0613 Arkadaşlar ben medar a gidiyorum ama sadece internetten araştırarak gittigim mine hanım… Yalnız hıcbır fikrim yok dogum hakkında nasıl iyimi acaba doktorum hakkımda bilgisi olan ve bana doktor önerebilecek şuan 19+0 dayım
basakaltin Seyma0613 medar hastanesini genel olarak hiç beğenmemiştim ben, şuan Gebze Prime hastanesine Aslıhan hanıma başladık iyi gibi, eşi de odaya içeri alıyor
Minasueda Seyma0613 bende ona gidiyorum,çok memnunum .Görümcem de 3 ay önce doğum yaptı Mine hanıma.Gayet memnun kaldık.
Bcsahat Seyma0613 ergün bilgiç in muayenehanesine gidiyorum, gebzede baya meşhur bir doktor çok memnunum medar on yanında hemen
Seyma0613 basakaltin ben bu hastaneyı ilk defa duydum pek bilmiyorum gebzeyi bende hic begenmedim medar ı cok ilgisiz ler hepsı ayrı Bi hava 21 haftalık oldum daha iyi Bi hastane bulamadım cok tereddutteyım
basakaltin Seyma0613 yüzyıl hastanesi de iyi diyorlar, Gebze prime , bu ikisi olumlu yorum okuduklarımdı bi de Anadolu hastanesi sanırım onu da duymuştum
Seyma0613 basakaltin canım çok teşekkür ederim ❤️ hastane konusunda cok endişe duyuyordum tekrar tesekkürler